Modernizacja strony internetowej
Jeżeli zarabiasz w internecie, Twoja firma wchodzi do internetu, nie jesteś zadowolony z konwersji lub chcesz mieć bezawaryjną i szybką stronę www zgodną z wytycznymi SEO i WCAG 2.1. Daj nam znać!
Modernizacja strony internetowej
Jeżeli zarabiasz w internecie, Twoja firma wchodzi do internetu, nie jesteś zadowolony z konwersji lub chcesz mieć bezawaryjną i szybką stronę www zgodną z wytycznymi SEO i WCAG 2.1. Daj nam znać!
Tyle czasu ma Twoja strona, by się załadować. Każda sekunda powyżej tego zmniejsza szanse na utrzymanie klienta.
Tyle czasu masz na to, żeby zaciekawić użytkownika swoją ofertą. Po tym wyjdzie i nie wiadomo, czy wróci.
Tylko tyle masz szans, żeby zrobić pierwsze wrażenie. Dlatego to musi być dobre wrażenie.
Wiele osób wychodzi z założenia, że aby sprzedawać więcej, muszą dotrzeć do większej liczby osób.
Odpowiedz sobie na jedno ważne pytanie: czy jeśli na Twoją stronę wchodzi 100 osób i nikt nie kupuje, to jak wpuścisz na nią 10 000 osób, to ktoś kupi?
Nie w ten sposób
Zwiększenie nakładów na płatną reklamę i optymalizacja pod kątem SEO nie pomoże, jeśli Twoja strona odstrasza.
Co doradzi dowolna agencja marketingowa w dzisiejszych czasach, gdy powiesz: „Chcę więcej sprzedawać”?
„Większy budżet”
To przypomina lanie wody do dziurawego wiadra. Jeżeli ludzie wchodzą na Twoją stronę i nie kupują, to masz problem.
My wiemy, jak ten problem rozwiązać poprzez redesign strony internetowej:
Strony zgodne z najnowszymi praktykami UX/UI
Śledzimy trendy, badamy konkurencję, mamy na pokładzie Web Designerów, którzy projektują nowoczesne strony.
Strona www Twoich marzeń
To Ty masz wizję idealnej strony internetowej. My tę wizję zamienimy w kod.
Projekt skończony do 30 dni
Terminowość – rzecz święta. Twój biznes czeka na nową stronę, a jej brak to dla Ciebie strata finansowa. Na brak terminowości najczęściej narzekają klienci. Ale nie u nas. Od projektu do wykonania masz 30 dni. Potem robimy poprawki i strona działa.
Szybkie i responsywne strony internetowe
Twoja strona może być zakodowana od zera, bez zbędnych skryptów spowalniających stronę. Witryna na szablonie nigdy nie będzie taka szybka. Wersja mobilna w cenie.
Mamy doświadczenie w projektowaniu stron dla dużych marek
Braliśmy udział w tworzeniu serwisów dla TVP (tvp.pl, sport.tvp, pytanienasniadanie.tvp.pl, itd.) oraz aplikacji dla Motorola Solutions.
Prosta kalkulacja
Szybka i estetyczna strona internetowa zarobi Ci pieniądze.
1. Ile osób odwiedziło Twoją stronę w ciągu ostatniego roku?
2. Ile z nich przeszło na stronę produktu, usługi czy sklepu?
3. Wyobraź sobie teraz, że:
Wszystkie przecieki lejka sprzedażowego są zatkane, klienci trafiają dokładnie tam, gdzie mają trafić, czyli do koszyka, a przejść na strony sprzedażowe jest 2x więcej.
O ile więcej zarobisz?
Jak Cię widzą, tak Cię piszą.
Jakkolwiek zapieralibyśmy się, że jest inaczej, oceniamy po wyglądzie. Większe zaufanie wzbudzi ogolony mężczyzna w garniturze, niż ten biednie odziany, zarośnięty. Choćby elegancki facet był tyranem, a ten ubogi miał złote serce. Gdyby obaj poprosili Cię o 5 zł, to komu prędzej dasz piątaka? Nie mów. Oboje znamy odpowiedź.
Tak samo działa Twoja strona internetowa.
Twoja konkurencja nie oszczędza.
Zastanawiasz się, jak oni to robią, że klienci walą do nich drzwiami i oknami? Że mają koszyki pełne zamówień i pełne ręce roboty? Spójrz na ich strony internetowe. Teraz spójrz na swoją. Widzisz różnicę?
Ludzie w Internecie nie mają litości. Nie obchodzi ich to, że Twój produkt lub usługa są lepsze niż u konkurentów. Dzisiaj jakość produktu ma drugorzędne znaczenie.
Dzisiaj o wiele bardziej liczą się doświadczenia. Z Twoim produktem, z Twoją stroną internetową, z Tobą. Daj ludziom dobrze poczuć się na Twojej stronie. Zasłuż na ich zaufanie, a nie opędzisz się od klientów.
W sytuacji, gdy wszyscy zaczynają oszczędzać, zawsze znajdzie się ten jeden, który nie oszczędza. I to on wygrywa rynek. Tak zrobiła Toyota podczas recesji w latach 70-tych.
Do konkretów
Jak wygląda proces budowy strony internetowej?
Zapytanie01
Skontaktuj się z nami i daj nam znać, czego potrzebujesz dla swoich klientów.
Wstępna konsultacja02
Odezwiemy się do Ciebie i omówimy Twój plan i potrzeby, wykonalność i koszty.
Projekt03
Przygotujemy wstępny szkic tego, jak to ma wyglądać. Sprawdzisz, czy to jest to.
Poprawki04
Wprowadzimy poprawki do projektu tak, żeby spełniał Twoje oczekiwania.
Akceptacja projektu05
Podoba Ci się to, co widzisz? Twoim klientom też się spodoba. Kodujemy!
Implementacja06
Kodujemy to, co masz w projekcie graficznym na stronę. Implementacja trwa zazwyczaj 2-3 tygodnie.
5 dni testowych07
Dostajesz dostęp do testowej wersji Twojej strony i możesz po niej pochodzić i posprawdzać.
Poprawki08
Jeśli w trakcie chodzenia po stronie testowej coś zauważysz, poprawimy.
Wdrożenie09
Twoja strona jest gotowa, czas pokazać ją światu i klientom i zacząć zarabiać kasę.
Akceptacja10
Na tym etapie Twoja strona www jest idealna. Dziękujemy sobie za udaną współpracę.
Po zakończeniu każdego projektu oferujemy 30 dni opieki powdrożeniowej.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania o modernizację strony internetowej
Wszystko zależy od nakładu pracy i stopnia złożoności zamówienia. Rozbudowana strona z wieloma funkcjonalnościami (np. sklep) będzie kosztowała więcej, niż prosty one-pager pod wizytówkę. Cena usługi zaczyna się od 3500 zł, górnej granicy nie ma.
Inny wygląd strony po procesie modernizacji polepsza doświadczenie użytkownika. Tutaj też wszystko zależy od stopnia trudności zadania i tego, ile będzie poprawek. Najczęściej z wykonaniem projektu w naszej agencji mieścimy się w czasie 30 dni od opłacenia faktury.
Im więcej nam powiesz o swojej wizji strony, tym lepiej ją zrealizujemy.
Nie zawsze, aczkolwiek warto raz na kilka lat przejrzeć aktualne trendy w branży. Jeśli Twoja strona znacząco odstaje wizualnie, to można pomyśleć o jej modernizacji. Proces modernizacji strony www prowadzi do zwiększenia ilości potencjalnych klientów.
Modernizacje strony internetowej przeprowadza się m.in. w celu zwiększenia jej widoczności w wynikach wyszukiwania. Potenjalni klienci nie pojawią się na Twojej stronie www jeżeli nie jest ona dopasowana do obecnych standardów.
Tak. Abyśmy mogli przygotować treści, będziemy potrzebowali od Ciebie dodatkowo wszelką dokumentację marketingową, czyli np. analizę grup docelowych, analizę SWOT, strategię komunikacji, ton of voice, strategię SEO, strategię marketingową, persony itd. To pozwoli copywriterowi przygotować maksymalnie zoptymalizowane treści.
Nie martw się jeżeli nie posiadasz dokumentacji, jesteśmy w stanie wypracować ją razem z Tobą :).