Tworzenie skoncentrowanych na konwersji stron internetowych

Nasze usługi kierujemy do firm, których marka i strona internetowa nie prezentują firmowych wartości.

Strona nie generuje zadowalającej liczby zapytań, ponieważ brand i jej wygląd nie wzbudzają zaufania potencjalnych klientów.

Dzięki zaprojektowaniu usługi WebDesign optymalizujemy budżet naszych klientów potrzebny na prowadzenie działań marketingowych.

Projektowawnie stron internetowych w Virtas: przykładowy projekt na laptopie

Tworzenie stron www to za mało w 2024. Co to jest WebDesign?

Strony internetowe stały się elementem wieloaspektowego marketingu i procesu pozyskiwania klientów.

W zależności od potrzeb strona internetowa może wspierać różne części lejka marketingowo-sprzedażowego. Dlatego projektując nową stronę internetową dla firmy należy osadzić ją w zaplanowanym procesie pozyskiwania klientów.

Procesowe przedstawienie Twojej oferty na stronie www umożliwi odpowiednie jej analizowanie przez potencjalnych klientów osadzonych w przemyślanej ścieżce zakupowej.

Właśnie dlatego oferujemy WebDesign, czyli proces projektowania architektury informacji i tworzenie stron internetowych według analizy wyzwań i potrzeb buyer persony z uwzględnieniem jej preferencji zakupowych.

Projektowanie strony internetowej to nie tylko tworzenie estetycznych elementów

To przede wszystkim budowanie intuicyjnych ścieżek, które prowadzą użytkownika do zamierzonego celu.

Z czego składa się WebDesign tworzenia strony internetowej?

1.

[Buyer persona]

Grupa docelowa

Tworzenie stron internetowych opieramy o analizę grupy docelowej oraz jej preferencji zakupowych.

Firmy i organizacje mają inny proces od klienta indywidualnego.

Należy zrozumieć potrzeby, preferencje i procesy zakupowe Twojej buyer persony i dopasować do nich sposób prezentacji oferty mając na uwadze czynniki,  na które Twój klient zwraca uwagę porównując oferty różnych marek.

2.

[Źródło ruchu]

Strategia źródeł ruchu

To wszystkie kanały doprowadzające wartościowy ruch do Twojej strony internetowej.

Potrzebujesz efektywnych i dopasowanych do budżetu sposobów sprowadzania zainteresowanych Twoją ofertą na stronę www.

Dzięki temu treści i wygląd na stronie internetowej będą spójne z czynnościami i komunikacją na zewnątrz, takimi jak pozycjonowanie strony pod kątem wyszukiwarek, reklamy płatne, social media.

3.

[Branding]

Identyfikacja wizualna

Skrojona pod potrzeby i preferencje klientów, a jednocześnie reprezentująca unikatowość brandu. Styl elementów na stronie internetowej wyróżniający markę na tle konkurencji i budujący jej zaufanie wśród potencjalnych klientów.

Nie tylko kolory ale też maile, tone of voice, wizytówki, wygląd social media. Dobra identyfikacja wizualna odzwierciedla charakter i wyróżniki konkurencyjne Twojej marki.

4.

[Treści]

Copywriting treści

Przed przystąpieniem do projektu strony internetowej należy opracować treści, które się na niej znajdą. Tone of voice oraz sposób komunikacji powinny być dobrane według grupy docelowej i celów, jakie Twoja strona internetowa powinna spełniać.

5.

[Mapa & Makiety]

Mapa strony i makiety podstron

Mapa strony internetowej określa tzw. linkowanie wewnętrzne, czyli powiązanie wewnętrznych podstron oraz pozwala określić hierarchię prezentacji informacji na stronie.

Z kolei makieta strony internetowej pokazuje sposób rozmieszczenia na niej elementów. Składa się na nią m.in. określenie planu rozmieszczenia CTA (wezwanie do działania), treści, czy nagłówków.

6.

[UX/UI]

Projekt strony www

Dobry projekt strony internetowej pomaga  użytkownikom w wykonaniu zamierzonych działań i wyróżnia firmę z morza konkurencji, nie zapominając o wersji mobilnej strony.

Przykładowe strony internetowe wdrożone w Virtas: klient LazurOptique, widok na laptopie
Przykład klienta, który wykonał własną stronę internetową na podstawie naszych projektów stron internetowych, widok na tablecie

Jak wygląda nasz proces WebDesign dla strony internetowej

1. [DISCOVERY] - warsztaty koncepcyjne

JAK TO DZIAŁA

Przeprowadzamy warsztat koncepcyjny online, na którym omawiamy z klientem grupę docelową oraz to w jaki sposób Twoja oferta jest w stanie jej pomóc.

Przyporządkowujemy wartości Twojej firmy do konkretnych wyzwań, potrzeb i problemów potencjalnych klientów. Sprawdzamy również, czy Twoja obecna identyfikacja wizualna odzwierciedla adresację oferty - charakter i wartości Twojej marki.

Podejmujemy wspólną decyzję o wykonaniu nowego brandingu lub bazujemy na istniejącym. Na tym etapie określamy również źródła ruchu i punkty styku z Twoją marką, aby zoptymalizować pod nie stronę internetową.

2. [MAPA I MAKIETA STRONY]

JAK TO DZIAŁA

Określamy jakie podstrony są niezbędne do prawidłowego zaprezentowania Twojej firmy w internecie. Analizujemy frazy kluczowe i tworzymy nawigację wewnętrzną strony, czyli to w jaki sposób użytkownik przechodzi przez kolejne podstrony przeglądając ofertę.

Budujemy silosy tematyczne, portfolio usługowe oraz odnośniki w menu. Następnie przechodzimy do procesu makietowania każdej z opracowanych podstron. Projektujemy układ elementów, buttonów i call to action.

3. [CUSTOMER JOURNEY]

JAK TO DZIAŁA

Podczas warsztatów UX przechodzimy przez poszczególne podstrony i określamy akcje do wykonania przez każdy rodzaj użytkownika (np. klient, pierwszy kontakt z marką, admin). Na tej podstawie opracowujemy user stories i specyfikację do projektu.

Wspólnie z nami określasz zakres edycji treści i układu na swojej stronie z poziomu panelu administracyjnego. Na podstawie wcześniejszych zachowań użytkowników możemy również zaprojektować spersonalizowane treści i sekcje na stronie głównej.

4. [COPYWRITING DESIGN & IMPLEMENTACJA]

JAK TO DZIAŁA

Metodycznie bierzemy na tapet kolejne user stories. Piszemy dla niej treści, projektujemy moodboardy i layout graficzny.

Po Twojej akceptacji implementujemy rozwiązania w kodzie.

5. [STAŁY MONITORING & ROZWÓJ]

JAK TO DZIAŁA

Na tym etapie przeprowadzamy testy a/b treści, CTA, rozmieszczenia elementów na stronie internetowej. Wszystkie działania optymalizujemy pod kątem zwiększania konwersji strony internetowej.

Czuwamy także nad bezpieczeństwem i wydajnością strony, a także przeprowadzamy aktualizację wersji oprogramowania, gdy zajdzie taka konieczność, niwelując ryzyko wystąpienia błędów po jej przeprowadzeniu.

Zobacz nasze usługi dodatkowe dla stron internetowych:

Nowoczesne strony internetowe: przykład wdrożenia dla MarketingHacker, widok na smartfonie
Modernizacja Stron Internetowych

Testy A/B

SEO

Lejki marketingowe

Reklamy płatne

Content managment

Marketing automation

Dlaczego warto realizować wdrożenie strony internetowej z Virtas?

W Virtas też posiadamy własną stronę internetową, dlatego wiemy, że user experience i czas klik - reakcja jest ważny dla użytkownika końcowego. Ważne są również wskaźniki PageSpeeda, na które zwraca uwagę robot indeksujący SEO. Dlatego w Virtas strony internetowe tworzymy w taki sposób, że optymalizujemy WSZYSTKIE podstrony. Po wdrożeniu strony www dostarczamy szczegółowy raport z wynikami testów KAŻDEJ wdrożonej podstrony.

Dodatkowo mamy wewnętrzne standardy, dzięki którym nie wypuszczamy online stron wolno ładujących się i o niskiej interakcyjności.

Maksymalny czas ładowania na mobile to 2s. Ponadto strony są bardzo wydajne w czasie używania - czas od kliknięcia do rezultatu to maksymalnie kilka milisekund. To znacznie poprawia user experience i prowadzi do przyjemniejszych doświadczeń z marką. Dodatkowo skraca czas potrzebny na przebycie drogi wejście - konwersja.

Tworzenie strony www, a następnie jej wdrożenia mają to do siebie, że czasami coś może pójść nie tak (np. niekompatybilność wersji Twojego serwera z użytymi technologiami).

Dlatego po zakończeniu fazy implementacji przeprowadzamy testowe wdrożenie na bliźniaczym serwerze, którego użyjemy do wdrożenia produkcyjnego. Dzięki temu możemy też przetestować wydajność na docelowym serwerze i spełnić nasz standard optymalizacji stron.

User experience i czas klik - reakcja jest ważny dla usera końcowego. Ale w przypadku SEO ważne są wskaźniki PageSpeeda, na które zwraca uwagę robot indeksujący.

Dlatego optymalizujemy WSZYSTKIE podstrony, tak aby uzyskiwały co najmniej 80 na teście. Jeżeli nam się to nie uda - zwracamy $$.

Dodatkowo dostarczamy po wdrożeniu szczegółowy raport z wynikami testów KAŻDEJ wdrożonej podstrony.

Mamy politykę, że nie zlecamy pracy podwykonawcom, a nawiązujemy stałe współprace / zatrudniamy ekspertów.

Przede wszystkim mamy bardzo duży wewnętrzny know how, wynikający z tego, że żeby z nami współpracować trzeba spełnić jasno określone wymagania dot. doświadczenia.

Dzięki temu mamy zaplecze techniczne pozwalające na projektowanie i implementację rozwiązań stanowiących o przewagach konkurencyjnych firm.

Mamy wszystkie kompetencje na pokładzie, żeby zrobić zmiany w obszarach: Design, SEO, DEV, Lejki marketingowe, Źródła ruchu.

Z doświadczenia wiemy, że wdrożenia mogą zabierać dużo czasu. Wiele rzeczy może wyjść po drodze (np. niekompatybilność serwera z wersją oprogramowania). My nie pobieramy opłaty za wdrożenie - nieważne, czy zajmie nam ono 30 minut, czy cały tydzień.

Wiemy, że wymagania projektu mogę zmieniać się w czasie i ewoluować. Niejednokrotnie podczas realizacji dużego projektu spotykaliśmy sytuację, w której pierwotne funkcje albo ewoluowały, albo całkowicie się zmieniły.

Dlatego w naszej usłudze możecie co dwa tygodnie wprowadzać poprawki. Podejście oparte na sprintach, kamieniach milowych i regularnych rozmowach z Klientami.

Na czas trwania projektu udostępniamy platformę, w której widzisz na bieżąco na jakim etapie jest Twój projekt.

Podpisujemy umowę, w której przekazujemy Klientowi wszelkie prawa autorskie związane z napisaniem kodu dla niego.

Dodatkowo przekazujemy dostęp do repozytorium (dedykowane konto dla Klienta), aby w przyszłości Klient miał do niego dostęp i mógł z niego korzystać w momencie kiedy zdecyduje się zmienić wykonawcę.

Można w dowolnej chwili zamówić również audyt kodu u zewnętrznej firmy - abyśmy mogli sprawdzić to co mamy + udoskonalić wedle potrzeb.

Potrzebujesz strony internetowej, będącej generatorem leadów w Twojej firmie?

Odkryj potencjał dobrze zaprojektowanej strony www podczas bezpłatnej konsultacji

Wypełnij formularz

CASE STUDY

Sprawdź klientów, którzy zbudowali z nami swoją stronę internetową

Jak stworzyć stronę internetową: przykład wdrożenia dla Localizationcare, widok na laptopie
Nasza ostatnia strona www, wykorzystany proces jak tworzyć strony www

OPINIE

Co o nas mówią

Opinia google tworzenie witryny internetowej Bartosiewicz
Opinia google na temat budowy strony, Stroińska
Opinia google tworzenie stron internetowych Wieszczyk
Opinia google tworzenie stron internetowych, indywidualny projekt graficzny, Ewa Jurczyk
Opinia google tworzenie stron internetowych Wychowanie w Rodzinie
Opinia google tworzenie stron internetowych Busz
Opinia google tworzenie stron internetowych Klag
Opinia google tworzenie stron internetowych Gostrowska
Opinia google tworzenie stron internetowych Snarska
Opinia google tworzenie stron internetowych Galecka

PRICE

Ile kosztuje wdrożenie nowej strony internetowej?

Stworzenie strony internetowej w Virtas składa się z kilku etapów prac, z których każdy wyceniamy indywidualnie.

Całkowity koszt zależy od ilości funkcjonalności, ilości animacji oraz zakresu edytowalności strony z poziomu panelu administracyjnego.

Zazwyczaj cena wdrożenia nowej strony internetowej mieści się w przedziale od kilku do kilkudziesięciu tysięcy.

Nasz kreator stron internetowych: przykładowe użycie, widok na laptopie
Przykładowe witryny internetowe wykonane w Virtas: widok slajdera na laptopie
Nasz kreator stron internetowych: przykładowe użycie, widok na smarfonie iphone
Tworzenie strony www, przykładowy widok na tablecie,
Responsywność strony internetowej na przykładowym smarftonie
Przykładowe strony internetowe: klient Localizationcare, widok na laptopie
Przykładowe strony internetowe:  klient Localizationcare, widok na smartfonie iphone
Przykładowe strony internetowe: klient MarketingHacker, widok na smartfonie
Przykładowe strony internetowe: klient Edusfera, widok na laptopie
Przykładowe strony internetowe:  klient Localizationcare, widok na smartfonie
Przykładowe strony internetowe:  klient KiokiStudio, widok na laptopie
Przykładowe strony internetowe:  klient GabinetAnna, widok na tablecie
Projektowanie stron internetowych: responsywność strony internetowej na macbooku pro, klient MarketingHacker
Projektowanie stron internetowych: responsywność strony internetowej na macbooku pro, klient GabinetAnnd
Projektowanie stron internetowych: widok na slajdera na laptopie, klient GabinetAnna
Przykładowa strona www, klient Localizationcare, widok na iphonie
Tworzenie stron www, widok tabletowy dla localizationcare
Tworzenie stron www, widok smartfonowy dla MarketingHacker
Responsywne strony www Virtas: przykład wdrożenia dla MoveStrong
Strony www Virtas: przykład wdrożenia dla Localizationcare, widok na laptopie
Responsywne strony www Virtas: przykład smartfonowego widoku Localizationcare
Strony www: przykładowy widok na smartfonie
Stworzenie strony internetowej dla GabinetAnna, widok na tablecie