Tworzenie skoncentrowanych na konwersji stron internetowych
Nasze usługi kierujemy do firm, których marka i strona internetowa nie prezentują firmowych wartości.
Strona nie generuje zadowalającej liczby zapytań, ponieważ brand i jej wygląd nie wzbudzają zaufania potencjalnych klientów.
Dzięki zaprojektowaniu usługi WebDesign optymalizujemy budżet naszych klientów potrzebny na prowadzenie działań marketingowych.
Tworzenie stron www to za mało w 2024. Co to jest WebDesign?
Strony internetowe stały się elementem wieloaspektowego marketingu i procesu pozyskiwania klientów.
W zależności od potrzeb strona internetowa może wspierać różne części lejka marketingowo-sprzedażowego. Dlatego projektując nową stronę internetową dla firmy należy osadzić ją w zaplanowanym procesie pozyskiwania klientów.
Procesowe przedstawienie Twojej oferty na stronie www umożliwi odpowiednie jej analizowanie przez potencjalnych klientów osadzonych w przemyślanej ścieżce zakupowej.
Właśnie dlatego oferujemy WebDesign, czyli proces projektowania architektury informacji i tworzenie stron internetowych według analizy wyzwań i potrzeb buyer persony z uwzględnieniem jej preferencji zakupowych.
Projektowanie strony internetowej to nie tylko tworzenie estetycznych elementów
To przede wszystkim budowanie intuicyjnych ścieżek, które prowadzą użytkownika do zamierzonego celu.
Z czego składa się WebDesign tworzenia strony internetowej?
1.
[Buyer persona]
Grupa docelowa
Tworzenie stron internetowych opieramy o analizę grupy docelowej oraz jej preferencji zakupowych.
Firmy i organizacje mają inny proces od klienta indywidualnego.
Należy zrozumieć potrzeby, preferencje i procesy zakupowe Twojej buyer persony i dopasować do nich sposób prezentacji oferty mając na uwadze czynniki, na które Twój klient zwraca uwagę porównując oferty różnych marek.
2.
[Źródło ruchu]
Strategia źródeł ruchu
To wszystkie kanały doprowadzające wartościowy ruch do Twojej strony internetowej.
Potrzebujesz efektywnych i dopasowanych do budżetu sposobów sprowadzania zainteresowanych Twoją ofertą na stronę www.
Dzięki temu treści i wygląd na stronie internetowej będą spójne z czynnościami i komunikacją na zewnątrz, takimi jak pozycjonowanie strony pod kątem wyszukiwarek, reklamy płatne, social media.
3.
[Branding]
Identyfikacja wizualna
Skrojona pod potrzeby i preferencje klientów, a jednocześnie reprezentująca unikatowość brandu. Styl elementów na stronie internetowej wyróżniający markę na tle konkurencji i budujący jej zaufanie wśród potencjalnych klientów.
Nie tylko kolory ale też maile, tone of voice, wizytówki, wygląd social media. Dobra identyfikacja wizualna odzwierciedla charakter i wyróżniki konkurencyjne Twojej marki.
4.
[Treści]
Copywriting treści
Przed przystąpieniem do projektu strony internetowej należy opracować treści, które się na niej znajdą. Tone of voice oraz sposób komunikacji powinny być dobrane według grupy docelowej i celów, jakie Twoja strona internetowa powinna spełniać.
5.
[Mapa & Makiety]
Mapa strony i makiety podstron
Mapa strony internetowej określa tzw. linkowanie wewnętrzne, czyli powiązanie wewnętrznych podstron oraz pozwala określić hierarchię prezentacji informacji na stronie.
Z kolei makieta strony internetowej pokazuje sposób rozmieszczenia na niej elementów. Składa się na nią m.in. określenie planu rozmieszczenia CTA (wezwanie do działania), treści, czy nagłówków.
6.
[UX/UI]
Projekt strony www
Dobry projekt strony internetowej pomaga użytkownikom w wykonaniu zamierzonych działań i wyróżnia firmę z morza konkurencji, nie zapominając o wersji mobilnej strony.
Jak wygląda nasz proces WebDesign dla strony internetowej
1. [DISCOVERY] - warsztaty koncepcyjne
JAK TO DZIAŁA
Przeprowadzamy warsztat koncepcyjny online, na którym omawiamy z klientem grupę docelową oraz to w jaki sposób Twoja oferta jest w stanie jej pomóc.
Przyporządkowujemy wartości Twojej firmy do konkretnych wyzwań, potrzeb i problemów potencjalnych klientów. Sprawdzamy również, czy Twoja obecna identyfikacja wizualna odzwierciedla adresację oferty - charakter i wartości Twojej marki.
Podejmujemy wspólną decyzję o wykonaniu nowego brandingu lub bazujemy na istniejącym. Na tym etapie określamy również źródła ruchu i punkty styku z Twoją marką, aby zoptymalizować pod nie stronę internetową.
2. [MAPA I MAKIETA STRONY]
JAK TO DZIAŁA
Określamy jakie podstrony są niezbędne do prawidłowego zaprezentowania Twojej firmy w internecie. Analizujemy frazy kluczowe i tworzymy nawigację wewnętrzną strony, czyli to w jaki sposób użytkownik przechodzi przez kolejne podstrony przeglądając ofertę.
Budujemy silosy tematyczne, portfolio usługowe oraz odnośniki w menu. Następnie przechodzimy do procesu makietowania każdej z opracowanych podstron. Projektujemy układ elementów, buttonów i call to action.
3. [CUSTOMER JOURNEY]
JAK TO DZIAŁA
Podczas warsztatów UX przechodzimy przez poszczególne podstrony i określamy akcje do wykonania przez każdy rodzaj użytkownika (np. klient, pierwszy kontakt z marką, admin). Na tej podstawie opracowujemy user stories i specyfikację do projektu.
Wspólnie z nami określasz zakres edycji treści i układu na swojej stronie z poziomu panelu administracyjnego. Na podstawie wcześniejszych zachowań użytkowników możemy również zaprojektować spersonalizowane treści i sekcje na stronie głównej.
4. [COPYWRITING DESIGN & IMPLEMENTACJA]
JAK TO DZIAŁA
Metodycznie bierzemy na tapet kolejne user stories. Piszemy dla niej treści, projektujemy moodboardy i layout graficzny.
Po Twojej akceptacji implementujemy rozwiązania w kodzie.
5. [STAŁY MONITORING & ROZWÓJ]
JAK TO DZIAŁA
Na tym etapie przeprowadzamy testy a/b treści, CTA, rozmieszczenia elementów na stronie internetowej. Wszystkie działania optymalizujemy pod kątem zwiększania konwersji strony internetowej.
Czuwamy także nad bezpieczeństwem i wydajnością strony, a także przeprowadzamy aktualizację wersji oprogramowania, gdy zajdzie taka konieczność, niwelując ryzyko wystąpienia błędów po jej przeprowadzeniu.
Zobacz nasze usługi dodatkowe dla stron internetowych:
Testy A/B
SEO
Lejki marketingowe
Reklamy płatne
Content managment
Marketing automation
Dlaczego warto realizować wdrożenie strony internetowej z Virtas?
W Virtas też posiadamy własną stronę internetową, dlatego wiemy, że user experience i czas klik - reakcja jest ważny dla użytkownika końcowego. Ważne są również wskaźniki PageSpeeda, na które zwraca uwagę robot indeksujący SEO. Dlatego w Virtas strony internetowe tworzymy w taki sposób, że optymalizujemy WSZYSTKIE podstrony. Po wdrożeniu strony www dostarczamy szczegółowy raport z wynikami testów KAŻDEJ wdrożonej podstrony.
Dodatkowo mamy wewnętrzne standardy, dzięki którym nie wypuszczamy online stron wolno ładujących się i o niskiej interakcyjności.
Maksymalny czas ładowania na mobile to 2s. Ponadto strony są bardzo wydajne w czasie używania - czas od kliknięcia do rezultatu to maksymalnie kilka milisekund. To znacznie poprawia user experience i prowadzi do przyjemniejszych doświadczeń z marką. Dodatkowo skraca czas potrzebny na przebycie drogi wejście - konwersja.
Tworzenie strony www, a następnie jej wdrożenia mają to do siebie, że czasami coś może pójść nie tak (np. niekompatybilność wersji Twojego serwera z użytymi technologiami).
Dlatego po zakończeniu fazy implementacji przeprowadzamy testowe wdrożenie na bliźniaczym serwerze, którego użyjemy do wdrożenia produkcyjnego. Dzięki temu możemy też przetestować wydajność na docelowym serwerze i spełnić nasz standard optymalizacji stron.
User experience i czas klik - reakcja jest ważny dla usera końcowego. Ale w przypadku SEO ważne są wskaźniki PageSpeeda, na które zwraca uwagę robot indeksujący.
Dlatego optymalizujemy WSZYSTKIE podstrony, tak aby uzyskiwały co najmniej 80 na teście. Jeżeli nam się to nie uda - zwracamy $$.
Dodatkowo dostarczamy po wdrożeniu szczegółowy raport z wynikami testów KAŻDEJ wdrożonej podstrony.
Mamy politykę, że nie zlecamy pracy podwykonawcom, a nawiązujemy stałe współprace / zatrudniamy ekspertów.
Przede wszystkim mamy bardzo duży wewnętrzny know how, wynikający z tego, że żeby z nami współpracować trzeba spełnić jasno określone wymagania dot. doświadczenia.
Dzięki temu mamy zaplecze techniczne pozwalające na projektowanie i implementację rozwiązań stanowiących o przewagach konkurencyjnych firm.
Mamy wszystkie kompetencje na pokładzie, żeby zrobić zmiany w obszarach: Design, SEO, DEV, Lejki marketingowe, Źródła ruchu.
Z doświadczenia wiemy, że wdrożenia mogą zabierać dużo czasu. Wiele rzeczy może wyjść po drodze (np. niekompatybilność serwera z wersją oprogramowania). My nie pobieramy opłaty za wdrożenie - nieważne, czy zajmie nam ono 30 minut, czy cały tydzień.
Wiemy, że wymagania projektu mogę zmieniać się w czasie i ewoluować. Niejednokrotnie podczas realizacji dużego projektu spotykaliśmy sytuację, w której pierwotne funkcje albo ewoluowały, albo całkowicie się zmieniły.
Dlatego w naszej usłudze możecie co dwa tygodnie wprowadzać poprawki. Podejście oparte na sprintach, kamieniach milowych i regularnych rozmowach z Klientami.
Na czas trwania projektu udostępniamy platformę, w której widzisz na bieżąco na jakim etapie jest Twój projekt.
Podpisujemy umowę, w której przekazujemy Klientowi wszelkie prawa autorskie związane z napisaniem kodu dla niego.
Dodatkowo przekazujemy dostęp do repozytorium (dedykowane konto dla Klienta), aby w przyszłości Klient miał do niego dostęp i mógł z niego korzystać w momencie kiedy zdecyduje się zmienić wykonawcę.
Można w dowolnej chwili zamówić również audyt kodu u zewnętrznej firmy - abyśmy mogli sprawdzić to co mamy + udoskonalić wedle potrzeb.
Potrzebujesz strony internetowej, będącej generatorem leadów w Twojej firmie?
Odkryj potencjał dobrze zaprojektowanej strony www podczas bezpłatnej konsultacji
Wypełnij formularzCASE STUDY
Sprawdź klientów, którzy zbudowali z nami swoją stronę internetową
OPINIE
Co o nas mówią
PRICE
Ile kosztuje wdrożenie nowej strony internetowej?
Stworzenie strony internetowej w Virtas składa się z kilku etapów prac, z których każdy wyceniamy indywidualnie.
Całkowity koszt zależy od ilości funkcjonalności, ilości animacji oraz zakresu edytowalności strony z poziomu panelu administracyjnego.
Zazwyczaj cena wdrożenia nowej strony internetowej mieści się w przedziale od kilku do kilkudziesięciu tysięcy.