Dlaczego warto?
Otrzymasz checklisty pytań
Unikniesz kar za brak dostępności
Zweryfikujesz pracę agencji
Dotrzesz do nowych klientów
Ten kurs jest dla Ciebie, jeżeli:
01. Nie masz pewności czy twoja platforma lub strona internetowa wymaga inwestycji w dostępność.
02. Nie masz wiedzy, jakie standardy należy spełnić, aby zapewnić zgodność z wymogami.
03. Nie wiesz jakie pytania zadawać agencjom lub zespołom wdrożeniowym
04. Masz problemy z weryfikacją, czy wdrożona strona internetowa faktycznie spełniają wymogi dostępności
Europejski Akt o Dostępności [EAA] to szansa na dotarcie do większej liczby klientów i zwiększenie ich lojalności
Raz w tygodniu
Checklisty pytań
Wymagania wobec agencji
Szczegóły
Dla kogo
Firmy usługowe B2B
Jak dostosować stronę internetową, dokumenty ofertowe, PDFy, prezentacje online.
Dla kogo
Sklepy i platformy e-commerce
Jakie wymogi musi spełniać sklep i asortyment produktów cyfrowych
Jak to działa
Zapisz się
Raz w tygodniu prześlemy Ci lekcje o dostępności cyfrowej. Każda wiadomość zawiera checklisty, pytania i praktyczne wskazówki. Wdrażaj zmiany krok po kroku, by dotrzeć do nowych klientów.
Co znajdziesz w kursie? Pełna agenda krok po kroku
[Moduł 01.] - O co chodzi z dostępnością
01. Co to jest Europejski Akt o Dostępności (EEA) i dlaczego jego wpływ na prowadzenie firmy będzie tak duży?
02. Kogo dotyczy Europejski Akt o Dostępności?
03. Jak osoby marginalizowane korzystają z internetu?
04.Dlaczego większość stron internetowych nie spełnia wymogów dostępności?
05.Podstawowe błędy dostępności cyfrowej
06. Rozpoznanie podstawowych problemów z dostępnością produktów cyfrowych
[Moduł 02.] - O co pytać agencję wdrożeniową
W tym module dostajesz checklistę pytań, które należy zadać agencji wdrożeniowej przez nawiązaniem współpracy. Każde pytanie zawiera nasz komentarz na co zwrócić uwagę w odpowiedziach.
Przykładowe pytania:
01. Czy uwzględniacie dostępność w strategii długoterminowej?
02. Czy współpracujecie z partnerem wyspecjalizowanym w dostępności cyfrowej?
03. Czy dajecie pełny dostęp do kodu po wdrożeniu?
[Moduł 03.] - Jakie standardy należy spełniać żeby uniknąć kar?
W tym module poznasz praktyki, które pozwolą na weryfikację prawidłowości wdrożenia EAA.
[Moduł 04.] - Jak dostosować różne formaty treści
01. Audio
02. Wideo
03. PDFy
04. Asortyment produktowy
[Moduł 05.] - Pytania, które warto zadać przy projektowaniu e-commerce i usług B2B
01. Różnice w korzystaniu z urządzeń mobilnych – o czym pamiętać w e-commerce i usługach B2B?
02. Jak zaprojektować strukturę strony, by była intuicyjna i czytelna dla wszystkich użytkowników?
03. Jak twoje cele biznesowe wpływają na jakość interakcji?
04. Różnice w korzystaniu z urządzeń mobilnych – o czym pamiętać w e-commerce i usługach B2B?
[Moduł 06.] - Jak odbierać wdrożoną stronę od agencji [wykonywać testy manualne]
01. Co możesz sprawdzić samodzielnie, żeby ocenić swoją stronę lub sklep internetowy?
02. Czym jest CAPTCHA i dlaczego może być problematyczna?